فهیمه فیروزگر، مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار شهرداری تهران از اجرای رایگان چکاپ سلامت دختران زنان سرپرست خانوار از امروز، شنبه، ششم اردیبهشت خبر داد.

فهیمه فیروزگر،‌مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح چکاپ سلامت بانوان تحت پوشش سامانه ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سال گذشته به اجرای این طرح برای دختران مجرد آنان در امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با همکاری شرکت شهر سالم در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری ساماه ثبت اطلاعات زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان، تعداد دختران مجرد مشمول این طرح را 600 نفر عنوان نمود و افزود: این افراد از شنبه ششم اردیبهشت ماه به مدت 2 ماه خدمات پزشکی رایگان نظیر آزمایش‌های روتین، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و ویزیت متخصص برخوردار خواهد شد.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با یادآوری مشارکت تمامی مراکز بهداشتی طرف قرار داد در چکاپ زنان سرپرست خانوار در سال گذشته تصریح کرد: با توجه به تعداد کمتر دختران در این دوره تنها 4 کلینیک در مناطق 7،6،4،3 جهت ارائه خدمات به این افراد در نظر گرفته شده است، که البته با توجه به پراکندگی این مراکز در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران دسترسی افراد آسان خواهد بود.

فیروزگر در پایان با ابراز امیدواری از این‌که سن کم دختران احتمال تشخیص بیماری را در آنان به حداقل خواهد ساخت. به پوشش رایگان بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در صورت تشخیص هرگونه بیماری این افراد از خدمات پزشکی رایگان جهت درمان برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: چکاب ، سلامت ، زنان سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار