مدیر کمیته تشریفات بیست و هفتمین "نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" از دعوت شهردار تهران، رئیس سازمان صدا و سیما و 4 وزیر به عنوان میهمانان ویژه نمایشگاه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امین متولیان مدیر کمیته تشریفات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران گفت: تاکنون از 4 وزیرو یکی از معاونان رئیس جمهور برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: دعوت‌نامه‌هایی برای وزیران آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد برای حضور در نمایشگاه کتاب ارسال شده است. همچنین از سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز دعوت به عمل آمده است.

متولیان همچنین از دعوت رئیس سازمان صدا و سیما و شهردار تهران خبر داد و گفت: دعوت‌نامه‌هایی برای آقایان عزت‌الله ضرغامی و محمدباقر قالیباف نیز برای حضور در نمایشگاه تهران ارسال شده است.

وی ادامه اداد: این شخصیت‌ها به عنوان میهمانان ویژه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت. البته رایزنی برای حضور دیگر شخصیت‌ها و چهره‌های بین‌المللی نیز ادامه دارد که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، کتاب ، نمایشگاه ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.