فیلمی که بالاخره در جشنواره‌ی امسال به نمایش درآمد و یکی از حاشیه‌سازترین فیلم‌های جشنواره شد، "احمد رضا درویش" را به سکوت دعوت کرد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛ تا ده سال قبل از این هر کسی سراغ" احمدرضا درویش" را می‌گرفت، باید او را یا در دفتر موسسه‌ی فرهنگ تماشا در حال پیش تولید رستاخیز می‌دید، یا کمی بعدتر در یکی از شهرهای بم، کرمان، کاشان، اصفهان، فومن یا تهران سرصحنه‌ی فیلمبرداری پیدایش می‌کرد.

فیلمی که بالاخره در جشنواره‌ی امسال به نمایش درآمد و یکی از حاشیه‌سازترین فیلم‌های جشنواره شد. حاشیه‌هایی که تا چندین روز بعد از اختتامیه‌ی جشنواره ادامه داشت و حتی پای مداحان را هم به میدان کشاند.

آنها به نشان دادن چهره‌ی بعضی از اولیا (ع) در" رستاخیز" معترض بودند. این اتفاق خودش پاشنه‌ی آشیل همه‌ی حرف و حدیث‌هایی بود که پشت سر فیلم زده می‌شد. نیامدن درویش به مراسم اختتامیه‌ی جشنواره هم هیزم بیشتری بر آتش جنجال‌ها ریخت.

 تا الان وزیر فرهنگ و ارشاد، مجتبی راعی، ابراهیم‌ حاتمی‌کیا و حجت‌الله ایوبی در حمایت از فیلم نظرهایی داده‌اند. اما فعلا خود آقای درویش گفته که می‌خواهد سکوت کند و جوابی به اعتراض‌ها ندهد.


 منبع: مجله سینمایی بیست و چهار

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، حاشیه ، فیلم ، سکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
free
۱۷:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
فیلم خوبی نیست...
Japan
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فیلم خوبی نیست
آخرین اخبار