سازمان هواشناسی کشور؛

تداوم "بارش"ها در شرق کشور/ "تهران" صاف و 17 درجه بالای صفر

امروز در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و بتدریج از مقدار ابرها در این مناطق کاسته می شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه پنجم اردیبهشت ماه 93" در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و بتدریج از مقدار ابرها در این مناطق کاسته می شود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، از اواسط وقت فردا در برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه های مرکزی البرز افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و روز یکشنبه علاوه بر مناطق مذکور در برخی مناطق دامنه های مرکزی زاگرس هم افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، کمی ابری، در ارتفاعات افزایش ابر و شهر تهران صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 26 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 17 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آب و هوا ، باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار