سفر پادشاه عربستان به جده برای رفع نگرانی‌ها درباره کرونا ويروس

عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان برای اطمینان خاطر دادن به ساکنان شهر جده که به شدت از شیوع ویروس خطرناک بیماری "کرونا ویروس" در این شهر نگران شده اند، وارد جده شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه،  عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان برای اطمینان خاطر دادن به ساکنان شهر جده که به شدت از شیوع ویروس خطرناک بیماری "کرونا ویروس" در این شهر نگران شده اند، وارد جده شد.

روزنامه الوطن عربستان دراین باره به نقل از متعب بن عبدالله، وزیر گارد ملی و فرزند پادشاه نوشت: رسانه‌ها خطر کرونا ویروس را بزرگنمایی کرده‌اند، پادشاه به هیچ وجه از مردم چشم پوشی نمی‌کند. در نتیجه به شهر جده رفت تا ثابت کند که در کنار مردم این شهر است.

 متعب بن عبدالله افزود: زمانی که نوعی تب خطرناک در جازان شیوع یافته بود پادشاه سفر به فرانسه را به تاخیر انداخت و بلافاصله به جازان رفت و حتی تا زمانی که هواپیما در جازان به زمین ننشسته بود تلاش پزشکان را برای واکسینه کردن خود رد کرد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت عربستان، 15 مورد دیگر ابتلا به کرونا ویروس در این کشور به ثبت رسیده است که آمار ابتلا به این بیماری در عربستان را به 287 مورد رسانده است.
این بیماری که از سپتامبر 2012 شناسایی شده است تاکنون در عربستان 85 قربانی گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار