مدیرعامل باشگاه هندبال کاسپین:

خطر سقوط تیم به دسته پایین تر وجود دارد/برای تقویت تیم چند بازیکن اضافه کردیم

رضا طاهری گفت: متاسفانه جایگاه مناسبی در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر هندبال نداریم و خطر سقوط تیم به دسته پایین وجود دارد.

رضا طاهری مدیرعامل باشگاه هندبال کاسپین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون کاسپین با 2 امتیاز در جایگاه آخر مسابقات لیگ برتر هندبال قرار دارد و این اصلا جایگاه مناسبی نیست و احساس خطر سقوط تیم به دست پایین تر احساس می شود.  بنابراین برای اینکه این کار پیش نیاید، باید در دیدارهای باقیمانده امتیاز بگیریم.
 
وی تصریح کرد: با وجود اینکه عنوان خوبی در این مسابقات نداریم، شرایط  تیم خیلی خوب است و تمرینات با جدیت دنبال می شود و برای تقویت کاسپین چند بازیکن که امید و جوانان استان و یک بازیکن لیگ برتر از اصفهان هستند را اضافه کردیم.
 
طاهری در ادامه گفت: تا پایان مسابقات این فصل 4 مسابقه دیگر پیش رو داریم که از این تعداد 3 دیدار میزبان و یک دیدار خارج از خانه است که امیدواریم بتوانیم امتیازات این رقابتها را بدست آوریم و به دسته یک سقوط نکنیم.





 
وی اضافه کرد: ما با تیم های صبا و نیروی زمینی در پایین جدول هستیم، نباید ناامید باشیم. حیف است که تنها نماینده قزوین از این مسابقات خداحافظی کند، از مسئولین انتظار داریم بیشتر از ما حمایت کنند تا این تیم بهتر کار کند.
 
طاهری تاکید کرد: داوری های این فصل نسبت به گذشته بهتر است، البته در مواقعی به ضرر ما سوت زدند و ما اعتراضی نیز داشتیم.



 
وی عنوان کرد: کاسپین زیر نظر کاظمی سرمربی جدید تمرین می کند و باقری از پیشکسوتان استانی مدیر فنی هستند.
 
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: ما دومین سال حضور خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کنیم، امیدواریم در سالهای آینده نیز در این رقابتها باشیم و با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری خوب تیم شایسته ای در این رقابتها به میدان ببریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، کاسپین ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار