مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: مجموع درآمد وصول شده در سال گذشته 33 هزار و 82 میلیارد و 967 میلیون ریال بود که از این رقم مبلغ 28هزار و 522 میلیارد و 274 میلیون ریال مربوط به ردیف های استانی و بیش از چهار هزار میلیارد ریال ردیفهای ملی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ،مراد صبوحیˈ در جلسه ستاد درآمد گفت: تحقق درآمدهای استانی 92 نسبت به عملکرد سال ماقبل؛ 40 درصد رشد داشت ولی در مقایسه با درآمدهای مصوب با هشت درصد عدم تحقق مواجه بوده است.

دبیر کارگروه تخصصی درآمدهای استان افزود: البته با دریافت صورت وضعیت قطعی از اداره کل خزانه این عدم تحقق به پنج درصد کاهش خواهد یافت.
صبوحی تصریح کرد: با توجه به عدم تحقق 5 درصدی درآمد مصوب استان که ناشی از پیش بینی رشد 50 درصدی درآمدها یود، در سال 1393 با تلاش و پیگیری استاندار، معاون برنامه ریزی و نمایندگان مجلس رشد درآمدهای مصوب سال 93 نسب به 92 حدود 14درصد پیش بینی شده که امید است این امر بتواند در برگشت مازاد درآمد به استان مؤثر باشد.
وی اظهار داشت: همچنین با افزایش دو درصدی مالیات بر ارزش افزوده امید است در سال جاری با برنامه ریزی و تلاش دستگاههای اجرایی بویژه اداره کل امور مالیاتی نه تنها درآمدها به صورت صد درصد تحقق یابد بلکه مازاد بر آن هم وصولی داشته باشیم.


انتهای پیام/a

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.