ممکن است شما هم از کسانی باشید که اسناد محرمانه خود را در Microsoft word ذخیره کنید که برای محافظت از آن‌ها می‌توانید رمزی جهت ورود به آن قرار دهید.

به گزارش اورژانس it باشگاه خبرنگاران، برای ایجاد رمز عبور برای ابزار Microsoft word از این روش استفاده کنید. 

پس از اجرای ابزار Microsoft word، option را از منوی tools انتخاب کنید، سپس به سر برگ security بروید و رمز عبور مورد نظر را انتخاب کنید. 

لازم است در تعیین پسورد دقت کافی داشته باشید چرا که در صورت فراموشی قابل بازیابی نیست. 


انتهای پیام/
برچسب ها: رمز عبور ، بازیابی ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.