نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری را فرصتی مناسب برای بیان قابلیت های منطقه برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عباس فلاحی باباجان در جلسه هماهنگی دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر این همایش را فرصت مناسب برای بیان قابلیت های منطقه ذکر کرد.

وی، گفت: شهرستان اهر با قابلیت های بسیار غنی در زمینه های کشاورزی و معدن و گردشگری می تواند زمینه را برای جذب سرمایه گذاران فراهم نماید.

این نماینده مجلس برگزاری این همایش را گامی عملی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان و قابلیتهای انسانی و پتانسیل بالقوه منطقه ذکر کرد و از همه مسئولان خواست در جهت تحقق این امر گامهای عملی بردارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یکی از زیرساخت های مهم در جهت جذب سرمایه گذاری به شهرستان اهر را تسریع و تکمیل پروژه بزرگراه اهر – تبریز عنوان کرد و با اشاره به تصادفات متعدد دراین جاده اصلی و مهم خواستار تلاش همگانی تمامی مسئولین استان و شهرستان دراین زمینه شد.

نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی، از اختصاص اعتباری بالغ در 250 میلیارد ريال اعتبار از محل اعتبارات بودجه سال 93 و ستاد مدیریت بحران برای تسریع این بزرگراه به قطعات اول و سوم این جاده خبر داد.

وی، گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های لازم قطعات اول و سوم این بزرگراه امسال به بهره برداری می رسند.

وی، به اشتغال پایدار مناطق روستایی نیز اشاره کرد و افزود: تلاش داریم با برنامه های حمایتی و تسهیلات ویژه بتوانیم سرمایه گذاری را در مناطق روستایی توسعه دهیم تا بتوانیم از گسترش مهاجرت به شهرها جلوگیری نمائیم.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: دومین ، همایش ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.