علی بن فلیس نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری الجزایر ، رییس جمهور این کشور را به تقلب در انتخابات متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شکه المنار :"علی بن فلیس" در کنفرانسی مطبوعاتی پیرامون نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری الجزایر که روز سه شنبه شورای عالی قانون اساسی این کشور آن را تایید کرد گفت : رییس جمهور کسی است که شخصا سهم هر نامزد را توزیع کرده و پیشنهاد برگزاری دور دوم را به وی دادند ، که ان را رد کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نتایج انتخابات ریاست جمهوری که از سوی شورای عالی قانون اساسی اعلام شده را به رسمیت نمی‌شناسم ، شورای عالی قانون اساسی را به تقلب متهم کرد.

"بن فلیس" در بخش دیگری از اظهارات خود گفت : رییس جمهور و دولت خود را به عنوان دولت منتخب تحمیل کردند و این اقدام ناشی از کودتای قانون اساسی است.

گفتنی است روز سه چهارشنبه "مراد مدلسی" رییس شورای قانون اساسی الجزایر در مصاحبه با تلویزیون الجزایر با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در شرایط شفاف برگزار شده و میزان مشارکت در آن 50.7 درصد بوده است گفت : "عبدالعزیز بوتفلیققه" ماموریت خود را پس از مراسم سوگند آغاز می‌کند.

وی تاکید کرد : "عبدالعزیز بوتفلیقه" برای چهارمین بار و با اکثریت مطلق در نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری که در روز هفدهم آوریل برگزار شد ، پیروز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار