معاون وزیر کشور رییس سازمان مدیریت بحران گفت: مقالات ارائه شده در همایش ها باید عملی شوند و مردم نتایج آنها را به عینه ببینند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، اسماعیل نجار در پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه درکرمان ، افزود: دولت از این کنفرانس ها ، پایان نامه ها و به ویژه دانشی که منجر به عمل می شود و در زندگی مردم تاثیرگذار است ، حمایت می کند.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: به دنبال علمی تر کردن کارها هستیم و با دانشگاه ها به ویژه مراکزی که در زمینه بحران فعالیت دارند، در حال مذاکره هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه مدیریت بحران یک تخصص است ، تصریح کرد: درتلاشیم درباره بحران ،کارهای علمی تر و منطقی تری انجام دهیم.

نجار با اعلام اینکه تولید دانش در همه زمینه ها به ویژه در مدیریت بحران نقش اساسی دارد ، گفت: هرچه سطوح آگاهی همه اقشارجامعه ازجمله دانشگاهیان و مردم عادی افزایش یابد ، اثرات حوادث و پدیده های طبیعی نیز کم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وقوع زلزله بم در سال 82 اشاره کرد و افزود: پس از بروز این حادثه ی طبیعی ، افکار به سمتی رفت که باید اداره کل حوادث غیرمترقبه به مدیریت بالاتری ارتقاء یابد و دولت در همان زمان ، لایحه ای تقدیم مجلس کرد که منجر به تصویب قانون مدیریت بحران در کشورشد .

نجار خاطرنشان کرد: لایحه ی تمدید این قانون در مجلس است و تصویب قانون را تا پایان 93گرفته ایم ، مشروط به اینکه دولت لایحه اصلاح قانون سازمان مدیریت بحران را تقدیم مجلس کند/س.

 

برچسب ها: پایان نامه ، حمایت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.