هشدار شرکت فولاد روسيه به اتحاديه اروپا در صورت اعمال تحريم‌های اقتصادی

چهار کشور اروپایی 2500 فرصت شغلی را از دست خواهند داد

شرکت فولاد روسیه به اتحادیه اروپا درباره حذف هزاران فرصت شغلی در اروپا در صورت اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه به علت بحران اوکراین هشدار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت فولاد روسیه روز چهارشنبه به اتحادیه اروپا درباره حذف هزاران فرصت شغلی در اروپا در صورت اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه به علت بحران اوکراین هشدار دارد.

شرکت فولاد روسیه در نامه‌ای که در روزنامه لا لیبر بلژیک منتشر شد و شاخه بلژیکی این شرکت آن را تایید کرد، به کمیسیون اروپا و همچنین دولت‌های بلژیک، فرانسه، ایتالیا و دانمارک ارسال شده است.

کمیسیون اروپا از چنین نامه‌ای اظهار بی اطلاعی کرد و کارولین مارلیر سخنگوی شرکت فولاد روسیه به تلویزیون بلژیک گفت: این نامه را مدیر بخش اروپایی این شرکت با هدف هشدار دادن به مقامات اروپایی درباره پیامدهای تحریم‌های اقتصادی احتمالی صادر کرده است.

بخش اروپایی شرکت فولاد روسیه در این چهار کشور اروپایی 2500 فرصت شغلی از جمله هزار شغل در بلژیک و 167 شغل در استراسبورگ در شرق فرانسه ایجاد کرده است.

این شرکت همچنین در ایتالیا و دانمارک فعال است و تحریم‌های احتمالی علیه فولاد روسیه در چارچوب تدابیر اقتصادی علیه روسیه پیامدهای قابل توجهی بر فعالیت این شرکت در اروپا خواهد داشت.

مایکل مان، سخنگوی کمیسیون اروپا اعلام کرد این کمیسیون در حال ارزیابی پیامد تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه بر اتحادیه اروپا است و کار خود را طبق پیش بینی انجام می‌دهد.

وی همچنین اعلام کرد تحریم‌های اقتصادی باید به تصویب همه کشورهای عضو برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار