تفاهم‌نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و بانک سپه منعقد شد

درراستای هم افزایی ، افزایش کیفیت و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و همچنین بهره گیری از ظرفیتهای بهینه ومشترک بانکی در بهبود خدمات رسانی به مشتریان بانک توسعه تعاون و بانک سپه تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک توسعه تعاون درراستای هم افزایی ، افزایش کیفیت و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و همچنین بهره گیری از ظرفیتهای بهینه ومشترک بانکی در بهبود خدمات رسانی به مشتریان بانک توسعه تعاون و بانک سپه تفاهم  نامه همکاری منعقد کردند.
 
محمد علی سهمانی  مدیرعامل بانک توسعه  تعاون در  جلسه  انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش سهم  تعاونی ها در اقتصاد ملی به میزان 25 درصد تا پایان برنامه پنج ساله توسعه، این بانک  در حال حاضر بیش از 90درصد از منابع اعتباری خود را به تعاونی ها  اختصاص  داده، اما با وجود این هنوز سهم این بخش دراقتصاد مغفول مانده است.
 
وی افزود: در دنیای توسعه یافته، بخش تعاون با توجه به شیوه  کار به عنوان یکی از موفق ترین ساختارهای اقتصادی به شمار می آید و درجهان امروز بسیاری از بنگاههای بزرگ اقتصادی با این شیوه  اداره می شوند و به عنوان قطب اقتصادی در سیستم اقتصادی کشور فعالیت دارند.
 
مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این  شرایط  باید  نگاه عمومی نسبت  به بخش تعاون درجامعه تغییر کند که این امر نیازمند یک حرکت جمعی توسط  شرکتهای  تعاونی، بانکها و موسسات مالی و اعتباری است.
 
وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی این بخش و درجهت حمایت از تعاونگران به دنبال بستر سازی و ایجاد ابزارهای مالی جدید با هدف افزایش سرمایه و تامین  منابع مالی مناسب است که یکی از آنها انعقاد  تفاهم نامه با سایر بانکها و موسسات مالی و اعتباری می باشد.
 
سهمانی با اشاره با تفاهم نامه منعقد شده با بانک سپه، افزود: همکاری در تامین نیازمالی  طرح ها و تسهیلات کلان ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی و صدورانواع ضمانت ها، به روش مشارکتی، حمایتهای مشترک از طرح ها و سرمایه گذاریهای مولد داخل و خارج از کشوراز طریق بهره گیری از ظرفیتها و توانمندیهای مشترک از جمله موارد ی است که در توافق نامه فوق الذکر به آنها اشاره  شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همکاری ، بانک ، توسعه ، تعاون ، سپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار