رشنو به باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه علم و صنعت با سخنرانی مراجع عظام تقلید

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علم و صنعت از برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه، در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: این مراسم به همت کانون قرآن و همت این دانشگاه برگزار می‌شود.

"محمدجواد رشنو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه، در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: این مراسم به همت کانون قرآن و همت این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مراسم تا ساعت 24 بامداد 10 اردیبهشت انجام می‌گیرد، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای شرکت در این مراسم معنوی 450 نفر است که اولویت با دانشگاهیان علم و صنعت است.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: در این مراسم معنوی آیات عظام "جاودان"، "قرهی"، "صدیقی" و "میرهاشم" سخنرانی خواهند کرد.

رشنو افزود: مناجات‌خوانی و مداحی این مراسم را "رضا بکایی"، "میثم مطیعی"، "امیر صفرنژاد"، "حمید رشدی" و "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلامت" برعهده دارند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف در روزهای 23، 24 و 25 اردیبهشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در مراسم اعتکاف و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای کانون قرآن و عترت به نشانی quran.iust.ac.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار