نمایش "الماس و شهر تارا" میزبان تیم فوتبال هنرمندان شد

نمایش موزیکال "الماس و شهر تارا" شب گذشته میزبان جمعی از هنرمندان و اعضا تیم فوتبال هنرمندان شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ این نمایش عاشقانه که تکنیک های مختلف نمایش ایرانی را در هفت صحنه به نمایش در آورده ،  روز گذشته میزبان هنرمندانی همچون خشایار راد، مرتضی کاظمی، فرشید فهیم ، محمد مقدم ، حمید ثنایی و ... از تیم فوتبال هنرمندان شد.

الماس و شهر تارا نوشته حسین تفنگدار است و با کارگردانی و بازی میثم یوسفی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا شجاعی، میثم یوسفی، مهدی زمین پرداز، محمد رضا مالکی، قاسم طاهر احمدی، نسیم تاجی ، نادر حسن دوست و محمود راسخ فر به ایفای نقش های متفاوت این نمایش می پردازند.

از جمله ویژگی های این نمایش نقش آفرینی بازیگران در چندین نقش متفاوت و جذاب است که هر بیننده ای را شگفت زده می کند.

موسیقی الماس و شهر تارا را یاسر بیات ساخته و همراه با گروه نوازندگان به صورت زنده به اجرای آن می پردازد. سینا ییلاق بیگی طراحی صحنه و الهام شعبانی طراحی لباس این نمایش را بر عهده دارند. طراحی حرکت این نمایش را نیز محسن گودرزی انجام داده است.

نمایش الماس و شهر تارا همه روزه غیر از شنبه ها در ساعت 18.30 تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن های 0938729943 و 09190301522 و یا با مراجعه به سایت www.tiwall.com  نسبت به رزرو و پیشخرید بلیط اقدام کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار