معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بخش‌های هشت‌گانه بزرگترین کارخانه نساجی کشور در اردبیل بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ امروز با حضور مسئولان شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و سید محمدعلی ابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش‌های مختلف کارخانه آرتا زرین تجارت بازدید کردند و در جریان روند فعالیت این کارخانه قرار گرفتند.

این مجموعه تولیدی که پرونده واگذاری آن در بخش ورشکستگی قوه قضاییه در حال رسیدگی نهایی است به زودی و با مزایده‌ای که برگزار می‌شود به بخش خصوصی واگذار شده و ظرفیت تولید و اشتغالزایی آن افزایش می‌یابد.

کارخانه آرتا تجارت زرین در حال حاضر با 600 نفر اشتغالزایی و در بخش‌های مختلف ریسندگی، بافندگی، تولید جین، گردبافی،‌ رنگرزی و دوزندگی فعالیت می‌کند در حالی که ظرفیت اشتغالزایی این مجموعه بزرگ صنعتی بیش از 3 هزار نفر است.

این کارخانه بزرگ صنعتی بعد از رکود و تعطیلی متعدد در سال‌های اخیر با عهده‌داری موقت بانک تجارت به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌گذاری فعالیت‌اش را آغاز کرده و در ادامه روند فعالیت خود به یک تسهیلات سرمایه در گردش مناسب و پرداخت تسهیلات 60 میلیارد تومانی نیاز دارد تا بیش از سه بخش این کارخانه که هم اکنون راکد است فعال شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.