مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی"چهارشنبه

مروری بر مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی " که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آغاز بارش تگرگ در تهران ، بهره‌برداری از اولین مخزن آب "فاز 11 پردیس" در پایان اردیبهشت‌ماه ، "سکه امامی" یک میلیون تومان/ "طلای 18 عیار" 102 هزار تومان/ "دلار" 3340 تومان و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جایگاه‌داران برای اعمال نرخ جدید "بنزین" در حالت آماده‌باش قرار دارند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/3/2197988_635.jpg

 حاج محمدر‌ضا گفت: به احتمال زیاد امشب نرخ جدید بنزین در جایگاه‌ها اعمال می‌شود.

"سکه امامی" یک میلیون تومان/ "طلای 18 عیار" 102 هزار تومان/ "دلار" 3340 تومان
 امروز بازار سکه که آغازی افزایشی داشت با تنزل دلار و افت طلای جهانی از ارزش سکه‌های طلایی کاست و سکه بهار آزادی به زیر مرز 1 میلیون تومان رفت.

"دیده‌بان بازار" قیمت کالاها را رصد می‌کند/ کم‌فروشان و گران‌فروشان مراقب باشند

 رییس اتاق اصناف کشور گفت: در مرحله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، دیده‌بان بازار برای نخستن بار از سوی اصناف راه‌اندازی می‌شود.

آغاز بارش تگرگ در تهران
 بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید شهروندان تهرانی را غافلگیر کرد.

نعمت‌زاده خودروسازان را از افزایش ناگهانی قیمت برحذر داشت
 وزیر صنعت در بازدید از سایپا با تأکید بر اینکه راه‌حل سودده کردن شرکت‌های خودروساز فقط افزایش قیمت نیست و هرگونه افزایش قیمتی در خودرو باید با هماهنگی و تأیید دولت باشد، گفـت: با نامه‌نگاری صرف نمی‌توان به بازارهای صادراتی رسید.

بهره‌برداری از اولین مخزن آب "فاز 11 پردیس" در پایان اردیبهشت‌ماه

 عباسی گفت: ساخت سه مخزن آب فاز 11 پردیس در اسفندماه آغاز شد و اولین مخزن آب در پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

17 قلم کالای اساسی مشمول قیمت‌گذاری دولت شد
 دولت در بخشنامه‌ای جدید کالاهای اساسی و حساس را به دو گروه تقسیم بندی کرد که 17 کالای اولویت یک مشمول قیمت‌گذاری توسط کارگروه تنظیم بازار و 26 کالای اولویت دو مشمول رصد و پایش مستمر بازار شدند.

وزارت اقتصاد قصد سرکشی به حساب‌های افراد را ندارد/ اساس کار دولت رازداری است

معاون امور بانكي وزير اقتصاد گفت: با قاطعيت اعلام مي‌كنم هيچ برنامه‌اي براي سركشي به حساب‌هاي افراد نداريم و مردم مطمئن باشند اساس كار كشور، دولت و وزارت اقتصاد مبتني بر رازداري و رعايت حريم شخصي افراد است.

"صندوق توسعه بازار" به کمک "بورس" می‌آید

 در جلسه روز گذشته شورای عالی بورس مقرر شد تا بین 40 تا 50 هزار میلیارد ریال وارد صندوق توسعه شود که 50 درصد آن توسط بانک‌ها، 30 درصد توسط بازار سرمایه و 20 درصد توسط بیمه‌ها تامین می‌شود.

"دیده‌بان بازار" قیمت کالاها را رصد می‌کند/ کم‌فروشان و گران‌فروشان مراقب باشند
رییس اتاق اصناف کشور گفت: در مرحله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، دیده‌بان بازار برای نخستن بار از سوی اصناف راه‌اندازی می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار