آغاز بارش تگرگ در تهران

بارش تگرگ همراه با وزش باد شدید شهروندان تهرانی را غافلگیر کرد.

اصغری کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: از اواسط وقت امروز "چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه 93" در نیمه غربی کشور به  مقدار ابرها افزوده شد. ولی در نیمه شرقی کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق ادامه پیدا کرد.

وی افزود: این افزایش باد و ابر باعث بارش تگرگ در آسمان تهران شد و شهروندان تهرانی را غافلگیر کرد و همچنین وزش باد شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد تهران طی ساعات آینده ادامه خواهد داشت و سرعت وزش باد در تهران هم اکنون 12 متر بر ثانیه است.

اصغری تصریح کرد: در کل کشور بجز غرب و شمال غرب امشب و فردا بارش باران، رگبار و رعد و برق، وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست و شدت بارش ها برای نیمه شمالی و شمال شرق کشور خواهد بود.

وی اظهار داشت: طی ساعات آینده برای نیمه شمالی، شمال شرق و شرق کشور آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها پیش بینی می شود.


این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ  و فردا، کمی ابری، در پاره ای نقاط وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات و روز جمعه، صاف، در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می شود.

برچسب ها: تگرگ ، باد ، وزش ، باران ، رعد و برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار