سومین قسمت از "ثریا" با موضوع" نقش شفافيت اطلاعات در مديريت کارآمد کشور" با حضور علی عسگری امشب ساعت23:15 در شبکه یک سیما بررسی می شود.

 به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ سومين قسمت از "برنامه ثريا" در سال جديد اين بار نيز به سراغ موضوع مهم" نقش شفافيت اطلاعات در مديريت کارآمد کشور رفته است". موضوعي که در هفته گذشته نيز به ابعادي از آن پرداخته شد و باعث استقبال مردم و رسانه ها شد.

 بنابراین گزارش؛ دربرنامه امشب با دو رويکرد نقش شفاف سازي اطلاعات در مديريت بازار ارز و کالا و سکه که هر از چند گاهي با تلاطم روبرو مي شود و همچنين استفاده از مديريت اطلاعات در حوزه سلامت به بحث و بررسي گذاشته خواهد شد.
 
 به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علي عسگري، معاون وزير اقتصاد و رييس سازمان مالياتي کشور، پاسخگوي سؤالات برنامه ي ثريا خواهند بود. در این برنامه، دکتر کريمي کارشناس مسائل اقتصادي به تحليل و بررسي نقش شفافيت اطلاعات در مديريت بازار ارز، کالا و سکه و دکتر اسدي، کارشناس مسائل حوزه ي سلامت به تحليل و بررسي نقش شفافقيت اطلاعات در بهبود نظام سلامت و ايجاد نظام ارجاع و پزشک خانواده خواهند پرداخت.
 
 شایان ذکر است:از هم اکنون با ارسال گزينه ي مورد نظر خود به شماره پيامک 300001435 در نظرسنجي پيامکي برنامه ي امشب ثريا شرکت کنيد:

آيا موافقيد دولت با استفاده از فناوري هاي روز براي گرفتن ماليات از ثروتمندان، بانک هاي شفاف اطلاعات اقتصادي ايجاد کند؟

1. آري
2. خير
 
 گفتنی است:برنامه ثريا کاري از شبکه يک سيما، هر چهارشنبه ساعت 23:15 به صورت زنده و بازتکرار آن پنج شنبه ها ساعت 17 از اين شبکه پخش مي گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ثریا ، مدیریت ، اطلاعات ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.