وزير بهداشت کشور پادشاهی عمان و هيات همراه به دعوت دکتر هاشمی وزير بهداشت ايران عصر روز گذشته وارد تهران شدند و در فرودگاه مورد استقبال دكتر هاشمي وزیر بهداشت کشورمان قرار گرفتند.

 به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دكتر هاشمي وزیر بهداشت کشورمان ضمن خوشامدگويي و ابراز خرسندي از اراده رهبران دو كشور در ارتقای بيش از پيش روابط  دوجانبه در عرصه هاي مختلف ، بر اهميت تحكيم روابط در حوزه سلامت تاكيد کرد.

وزیر بهداشت در ادامه به ظرفيتهاي موجود در دو كشور جهت توسعه همكاريهاي مشترك علمي و پزشكي  اشاره کرد و سرمايه گذاري مشترك براي راه اندازي خط توليد دارو، كنترل و پيشگيري از ابتلا به بيماريهاي واگير و غير واگير و تبادل استاد و دانشجو را  اولویتهای همکاری دانستند  

بنابراین گزارش، دكتر السعيدي وزیر بهداشت پادشاهی عمان نيز ضمن تشكر از ابراز دوستی و محبت وزیر بهداشت کشورمان، از پتانسيل ها و موفقيت هاي ايران در حوزه پزشكي  پس از انقلاب اسلامي به عنوان الگویی برای دیگر کشورها ياد كردند و از توسعه همكاريها در عرصه سلامت استقبال كردند و از حضور پزشكان حاذق ايراني در عمان به نیکی ياد كردند.

گفتنی است: هیات مذكور طی سه روز اقامت در ايران از دانشگاه ها و مراکز علمی بخش سلامت و توفیقات نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران بازدید خواهند کرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: وزیربهداشت ، عمان ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.