شرایط و وضعیت ساختمان موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان با حضور کارشناسان و طراحان این سایت بررسی شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، هیئت کارشناسان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و مهندسان مشاور این سایت ظهر دیروز با حضور در این شهر شرایط پیشرفت فیزیکی و اجرایی این سایت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند .
 
در این بازدید یک روزه، دکتر سیروس باور و دکتر فرخ باور طراحان این سایت با حضور در شهر مسجدسلیمان از بخش های مختلف گنجینه نفت شامل چاه شماره یک ، چشمه های نفتی ، کارخانه تولید برق ، کارخانه گوگرد سازی ، کارخانه تقطیر و ساختمان اصلی موزه نفت بازدیدو پیشرفت سازه ای و فیزیکی این طرح را مورد رسیدگی قرار دادند .
 
در خاتمه ی این بازدید ، هیئت مذکور باحضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جمع بندی و ارزش یابی برنامه کاری خود پرداختند.
 
دکتر سیروس باور در این جلسه ضمن بیان مشکلات ، کاستی هاو نقایص این پروژه بر لزوم طرح تکمیلی موزه تأکید نمود.
 
در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه راه اندازی موزه نفت با دستور مستقیم وزیر نفت هم اکنون جزو پروژه های اولویت دار این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفته است گفت: شرح کار تکمیلی و برآوردهای مالی جهت راه اندازی این پروژه بعنوان نخستین موزه صنعت نفت تهیه و در حال سیر مراحل اداری خود می باشد .

مهندس ابراهیم پیرامون افزود : این پروژه با جدیت در حال پیگیری است و به محض کسب مجوزات لازم اداری و مالی مرحله ی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرایی به سرعت برگزار تا این پروژه که نقش مهم و موثری در توسعه ی فرهنگی و اقتصادی این منطقه ایفا خواهد کرد تکمیل و به مرحله ی بهره برداری برسد .  /س

برچسب ها: بررسی ، موزه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.