رودهن/

ضرورت تبدیل پردیس به شهر الکترونیک

شهردار پردیس بر لزوم ضرورت تبدیل پردیس به شهر الکترونیک و همچنین موضوع دفاتر خدمات الکترونیک تاکید کرد.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ممیزی املاک شهر را به شرکتی واگذار خواهیم کرد که در آینده دفاتر خدمات الکترونیکی شهر را نیز همان موسسات بر عهده گیرند.

وی ادامه داد: بی شک اطلاعاتی که امروز از طریق طرح ممیزی به دست می آید باید مبنای عمل موسسات مورد نظر در آینده قرار گیرد؛ شهرداری پردیس برای این پروژه 150 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.

لاله با بیان اینکه مسکن مهر در فاز های پنج، هشت، 9 و 11 در پردیس تقریبا حدود یک صد هزار واحد مسکن را شامل می شود، افزود: در سال 93 برای طرح "مطالعات بازنگری طرح جامع شهر" 150 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

شهردار پردیس بر لزوم استفاده از مشاوران زبده و صاحب نظر در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، موقعیت های شهر سازی و توپوگرافی منطقه تاکید کرد و افزود: 200 میلیون تومان اعتبار برای استفاده هر چه بهتر از وجود مشاوران کارشناس و کاردان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای طرح ممیزی املاک در شهر خبر داد و آن را نوعی برنامه ریزی در راستای توسعه پایه ای شهر برای کسب درآمدهای پایدار شهری خواند.

لاله افزود: این ممیزی باید دارای اطلاعات کاملا دقیق بوده و اعداد و ارقام خروجی باید قابل اتکا و به لحاظ آماری معنی دار باشد.

شهردار پردیس با اشاره به بودجه سال جاری از سوی شهرداری پردیس افزود: بودجه امسال شهرداری پردیس با احتساب بودجه سازمان های زیر مجموعه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال و با رشدی 15 درصدی نسبت به سال گذشته بسته شده است.

وی ادامه داد: اولین پروژه در حوزه شهری تهیه نقشه به هنگام شهر پردیس با تخصیص اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان است که جدیدترین وضعیت و آخرین تغییرات شهر در این نقشه ها اعمال می شود.

لاله تصریح کرد: پروژه دیگری در بخش برنامه توسعه شهری تحت عنوان پروژه تهیه نقشه پایه برای بخش جنوبی شهر می باشد./س


برچسب ها: پردیس ، شهر ، الکترونیک ، ممیزی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.