زنجان/

کنترل سیل در روستای ولیدر طارم با اجرای طرح آبخیزداری

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ازکنترل سیل در روستای ولیدر طارم با اجرای طرح آبخیزداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، درباره عملیات آبخیزداری برای کنترل سیل در روستای ولیدر شهرستان طارم گفت:این طرح به طول 103 متر فنس کشی و 200 مترمکعب عملیات بنایی با سنگ و ملات از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

موسوی،درباره اتمام طرحهای آبخیزداری سال 91 در سطح استان افزود: عملیات آبخیزداری در حوزه آبخیز رضا آباد و چولجه ایجرود به ترتیب با حجم 1150 و هزار مترمکعب از محل اعتبارات استانی انجام گرفته است.

وی ادامه داد : عملیات آبخیزداری در حوزه آبخیز خوئین شهرستان ایجرود با حجم 700 مترمکعب از محل اعتبارات استانی نیز انجام گرفته است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه، اجرای دیوار حفاظتی با سنگ و ملات در روستای خیرآباد ماهنشان به حجم 837 مترمکعب از محل اعتبارات استانی اجرا شده است،درباره شروع و اجرای عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات سال 92 گفت :تکمیل عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه رضا آباد به حجم 480 مترمکعب از محل اعتبارات استانی و انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه قزل تپه به حجم550 مترمکعب از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

موسوی، به انعقاد قرارداد و شروع عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز شهری قیدار به حجم 700 مترمکعب از محل اعتبارات ملی طی سال گذشته اشاره وخاطر نشان کرد : همچنین انعقاد قرارداد و تکمیل عملیات اجرایی پروژه آبخیزداری حوزه سد کینه ورس پارسل3 به حجم 600 مترمکعب از محل اعتبارات ملی در حال انجام است./س



برچسب ها: سیل ، آبخیزداری ، طارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.