افزایش مراکز غیردولتی در کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تقویت تربیت و تعلیم فرزندان باید زمینه اعطای وام قرض الحسنه برای ترمیم مدارس غیردولتی و زمینه‌های افزایش مراکز غیردولتی فراهم شود.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرضیه گرد اظهار کرد: همه ارکان امنیتی, مدیریتی, تعلیم و تربیت در شوراهای آموزش و پرورش حضور دارند که باید از این ظرفیت برای حل مشکلات استفاده بهینه کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیام مشترک دو وزیر کشور و آموزش و پرورش در هفته شوراها در سال گذشته گفت: سه نکته در این پیام وجود داشت که منضبط برگزار شدن، نظارت و آسیب‌شناسی و حل منطقه ای جلسات شوراهای آموزش و پرورش از آن جمله است.
گرد افزود: ارزیابی ما از فعالیت شوراهای آموزش و پرورش کیفی بودن تصمیمات آنها است و شوراهایی موفق بوده‌اند که با حضور مستقیم استاندار، فرماندار و ائمه جماعات تشکیل شده و این امر سبب حل بسیاری از مشکلات شده است.

وی تصریح کرد: در چند روز اخیر در جلسات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی حضور داشتم که به نظر بنده بسیاری از مشکلاتی که در این جلسات مطرح می‌شد با استفاده از ظرفیت قانونی قابل حل است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی عنوان کرد: حل مشکلات خیران مدرسه‌ساز باید مود توجه قرار گیرد تا زمینه فعالیت آنها فراهم و بتوانیم از ظرفیت این افراد حداکثر استفاده را ببریم.

گرد خاطرنشان کرد: برای تحقق درآمدهای وزارت آموزش و پرورش و ادارت کل سعی می‌شود حقی که قانون برای آموزش و پرورش تصویب کرده به مناطق بازگردد تا مبالغ دریافتی برای همان استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه باید در شوراهای آموزش و پرورش مشکلات بررسی و برطرف و همکاری بیش از پیش اولیا فراهم شود, تاکید کرد: برای تقویت تربیت و تعلیم فرزندان باید زمینه اعطای وام قرض الحسنه برای ترمیم مدارس غیردولتی و زمینه‌های افزایش مراکز غیردولتی فراهم شود.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: غیردولتی ، کشور ، مراکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار