حسین‌خانی: پس از 2 تجربه تلخ در آسیا، به دنبال خوشرنگترین مدال هستم

ملی‌پوش وزن 70 کیلو‌گرم کشورمان در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا گفت: پس از 2 تجربه تلخ که طی سال‌های 2010 و 2011 در آسیا داشتم این بار به دنبال کسب خوشرنگرترین مدال این مسابقات خواهم بود.

مصطفی حسین‌خانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 2010 دهلی نو و 2011 تاشکند نماینده وزن 66 کیلو گرم ایران در این مسابقات بودم که به دلیل عدم تجربه کافی و کاهش بیش از اندازه وزن نتوانستم عنوانی بهتر از نهمی را به دست آورم اما در حال حاضر شرایط کاملا متفاوت است.

وی تصریح کرد:هم اکنون علاوه بر آنکه تجربه کافی را به دست آوردم با توجه به اوزان جدید دیگر مشکل کاهش وزن نیز ندارم و اگر خواست خدا باشد تلاش می کنم این بار نماینده شایسته ای برای کشورم باشم و با کسب مدال طلا شایستگی هایم را ثابت کنم.

حسین خانی درباره این که چقدر از حریفان خود شناخت دارد اظهار داشت: به هر حال در وزن 70 کیلو گرم معمولا نفرات خوبی در آسیا حضور دارند،تا اندازه ای با این نفرات آشنایی دارم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راه پیروزی مقابل آنها را به خوبی می دانم.

وی درباره مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نیز گفت:در حال حاضر تمام تمرکزم حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیاست و به هیچ عنوان به رقابت دیگری فکر نمی کنم،فقط این که مطمئن باشید برای حضور پر قدرت در این مسابقات نیز از مدت ها پیش برنامه ریزی لازم را انجام داده ام.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن 70 کیلو گرم روز پنج شنبه (4 اردیبهشت ماه) در شهر آستانه قراقستان برگزار می شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار