برتري عدالت اقتصادي موضوع برنامه "اقتصاد در نهج البلاغه" چهارشنبه 3 ارديبهشت ماه شبكه راديويي اقتصاد است.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد ؛در هر مکتب فکری که در نظر بگیریم و با هر عقیده ای مسئله ای مثل عدالت همواره مد نظر بوده و همه مکاتب و جریان‌های فکری که به نوعی با انسانها سر و کار دارند به دنبال تامین عدالت هستند.

در این میان تعالیم دینی که به عنوان چراغ راه بشر و از طریق وحی در اختیار بشر قرار گرفته به بهترین نحو می تواند تعریف عدالت و حدود آن را معلوم کند و این موضوع مهمی است چون یکی از دشواری های پرداختن به موضوعی مثل عدالت فراوانی تعاریف و وجود اختلاف نظرها در تعریف آن است.

به طور مسلم یکی از راه های کارآمدی نظام، بازشناسی مبانی فکری و ارزشی نظام اسلامی است تا بتوان با الگو برداری صحیح و متناسب با زمان، از حکومت علوی، حکومت حقه علی ابن ابی طالب علیه السلام را یک الگوی تمام عیار برای تمامی عدالت پیشگان و آزادگان عالم معرفی کرد.

در برنامه "اقتصاد در نهج البلاغه" چهارشنبه 3 ارديبهشت ماه حجت الاسلام حسن علي اكبري به بررسي برتري عدالت اقتصادي از ديدگاه امام علي عليه السلام با توجه به خطبه 105 نهج البلاغه ميپردازد.

برنامه "اقتصاد و نهج البلاغه" به همت گروه خدمات و تجارت به تهيه كنندگي علي سليمي و اجراي كارشناسي مجيدرضا عرب احمدي برروي موج اف ام رديف98مگاهرتز از راديو اقتصاد پخش مي شود.

گفتني است:" اقتصاد در نهج البلاغه " چهارشنبه 3 ارديبهشت ماه ساعت 20:15 به مدت 30دقيقه با موضوع عدالت اقتصادي تقديم شنوندگان راديو اقتصاد مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: عدالت ، شبکه ، رادیو ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار