با توجه به مراجعات بالای بیماران به مراکز درمانی دولتی توجه و پیاده‌سازی سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری برای نظام سلامت رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان فارابی درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران بیان داشت: چنان‌چه طبق بحث‌های مطرح شده میزان پرداخت هزینه‌ها از جیب مردم کاهش محسوس پیدا کرده و بیمه‌ها هزینه‌ها را متقبل شوند بیماران هنگام مراجعه به مراکز درمانی تنها 10 درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد. 

وی با اشاره به این‌‌که عمده مراجعه کنندگان به مراکز درمانی دولتی از کیفیت خدمات تا حدوی رضایت دارند افزود: از دیگر آیتم‌هایی که در راستای ارتقاء کیفیت خدمات نظام سلامت باید مورد توجه قرار گیرد بحث هتلینگ و استقرار پزشک متخصص در بیمارستان‌هاست که با تحقق این امر رضایت بیماران از کیفیت خدمات افزایش خواهد داشت. 

وی تأمین مالی و تجهیز مراکز درمانی را موجب بهره‌مندی بیشتر بیماران از خدمات درمانی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برای ارائه خدمات انسانی و اسلامی باید منشور حقوق بیمار در بیمارستان رعایت شود که این امر نیازمند نیروی انسانی بیشتر و انطباق آن برای ارائه خدمات بیماران هم جنس است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار