به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت و هفته سلامت نمایشگاهی با عنوان دهکده سلامت با محوریت شعار "یک عمر سلامت با خودمراقبتی"در شمال تهران بر پا شد.

به گزارش "تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سپیده خوشبین مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 30 غرفه و مشارکت انجمن های مرتبط و کانون های ده گانه ی سلامت از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری در بوستان قیطریه برپا شده است.
 
خوشبین افزود: این نمایشگاه تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 15 الی 19 آماده میزبانی شهروندان است و ارتقاء سطح دانش و آگاهی و بررسی وضعیت سلامت شهروندان از جمله اهداف این نمایشگاه است .
 
وی تصریح کرد: انجمن دیابت ایران ، انجمن معتادان گمنام ، انجمن حمایت از بیماران دیستروفی ،‌بهزیستی شمیرانات ،‌مرکز فرآموز ،‌باشگاه چاقی ،‌آتش نشانی ،‌هلال احمر ، بازیافت ، مدیریت بحران ، جامعه ایمن ، فضای سبز ،‌اداره ورزش ‌و ... در بر پایی این نمایشگاه مشارکت کرده اند .
 
خوشبین با اعلام این خبر تصریح کرد: ‌در این هفته با مشارکت کانون های 10 گانه سلامت علاوه بر تورهای آموزشی، خدمات سلامت رایگان از جمله چکاپ فشار خون و قند خون به شهروندان ارائه می شود.
 
مدیر اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک،همچنین از برپایی راهپیمایی گسترده به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت با مشارکت خانه های سلامت ، سلامتیاران و‌اعضای کانون های 10 گانه سلامت در روز جمعه 5 اردیبهشت ماه سال جاری همگام با شهروندان مناطق 22 گانه در  محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد که از ساعت 7 صبح، آغاز می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار