رئیس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: اصلاح ذات‌البین(اصلاح اساس ارتباطات و تقویت و تحکیم پیوندها و از میان بردن عوامل و اسباب تفرقه و نفاق) از مهمترین نقاط قوت شوراهای حل اختلاف استان تهران محسوب می‌شود.

عباسعلی دریانی، رئیس شورای حل اختلاف استان تهران درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش و جایگاه سازنده‌ی شوراهای حل اختلاف در تحکیم روابط و ایجاد صلح و سازش، اظهار داشت: اصلاح ذات‌البین و مراجعات نرم و شفاف برای مردم از عمده‌ترین نقاط قوت شوراهای حل اختلاف در سطح استان تهران محسوب می‌شود و تقویت هرچه بیشتر این توانمندی در آینده نیز، همواره مد نظر مسئولین ذی‌ربط قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی، به روز رساندن خدمات قضایی به مردم، جذب و تقویت همیاری همکاران قضایی در شوراهای حل اختلاف، کاهش موجودی پرونده‌ها و... از مهمترین دستور کارهای مجموعه‌ی مذکور در سطح استان تهران در سال 1393 محسوب می‌شود.

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر عدم تعریف ساختاری اداری برای کارکنان شوراها از عمده‌ترین نارسایی‌های موجود به شمار می‌رود که به فضل الهی با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، در آینده به نحو هرچه شایسته‌تری شاهد بهبود مشکل مذکور و ارتقا و ایجاد فضای مناسب و محل استقرار هرچه مطلوب‌تری برای شوراهای حل اختلاف خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار