جشنواره "ایران 1404" در سه بخش برنامه‌های مدرسه، مسابقه کتابخوانی و حضور مروجین علم و فناوری از یکم تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری در مدارس شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ میثم نعمتی مسئول این تشکل دانش‌آموزی گفت: دستاوردهای علمی و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف، نفت و گاز، سلول‌های بنیادی، نانو فناوری، مخابراتی و موشکی، فناوری هسته‌ای، انرژی‌های نو، صنایع دفاعی و فناوری پزشکی در قالب‌هایی مانند نمایشگاه، وبلاگ و غیره با خلاقیت در سطح مدارس به دانش‌آموزان دیگر معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره بخش‌های مختلفی دارد که می‌توان به مسابقه کتابخوانی "ایران 1404" ویژه دانش‌آموزان و معلمین، حضور مروجین علم و فناوری در مدارس اشاره داشت.

نعمتی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی در دو بخش، با محوریت کتاب «سفیر خود باوری» ویژه دانش‌آموزان و با محوریت کتاب «ایران جوان بمان» ویژه معلمین برگزار می‌شود؛ جوایز این مسابقه نیز طی مراسمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به برگزیدگان اهدا می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران ادامه داد: حضور مروجین علم و فناوری در مدارس با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حوزه‌های مختلف از نخبگان و متخصصان این حوزه‌ها دعوت به عمل آمده تا با حضور در مدارس، از نزدیک با دانش‌آموزان به گفت‌وگو بنشینند و دستاوردهای علمی و فناوری جمهوری اسلامی، سند چشم‌انداز ایران 1404 و نقش دانش‌آموزان در آن را تبیین کنند.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها مختص مدارس مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران است که مدیران جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران با شماره تلفن های 6-22308884 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار