فرماندار نیر گفت: توسعه انرژی زمین گرمایی یکی از راه‌های توسعه شهرستان نیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ اکبر صمدی، در بازدید از آبگرم‌های معدنی این شهرستان حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از راهکارهای اساسی توسعه همه جانبه نیر دانست و افزود: با توجه به این که شهرستان نیر یکی از مبادی ورودی استان به ویژه مبدا ورود گردشگران بی شمار در فصول مختلف است توانمندسازی قابلیت‌های این منطقه به ویژه در حوزه گردشگری می‌تواند بستر تحول حقیقی را فراهم کند.

وی با اشاره به بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان باعث تحول عظیم این شهرستان می شود، افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم و بهره برداری از این پروژه‌های نیمه تمام زمینه کارآفرینی و اشتغال مولد برای بیکاران فراهم می شود.

فرماندار نیر بیان کرد: در تداوم حرکت مسوولان استانی و کشوری در تقویت زیرساخت‌ها برای مشارکت همه جانبه سرمایه گذاران تلاش بر این است که این حوزه تقویت شده و توسعه یابد.

وی توسعه انرژی زمین گرمایی را یکی از راه های توسعه شهرستان نیر ذکر کرد و افزود: این انرژی سال‌ها در این منطقه بلاتکلیف مانده و مسوولان سازمان انرژی های نو کشور باید با مطالعات در این منطقه بحث ژئوترمال و زمین گرمایی را در منطقه قینرجه راه اندازی کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، انرژی ، زمین ، گرمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.