نایینی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همزمان بهره‌برداری از خط 3 حرکت قطارها نیز در این خط با فاصله هر 20دقیقه یک قطار آغاز شد.

 نایینی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 5رام قطار در خط 3 متروی تهران فعال شد و در فاصله حرکت نیز در این مسیر هر 20دقیقه یکبار می‌باشد و در حال حاضر 5 ايستگاه  منیریه، راه آهن، قلعه مرغی، جوادیه و آزادگان به ايستگاه هاي فعال مترو تهران اضافه شدند.

وي افزود: این خط بیشترین ایستگاههای تقاطعی را با خطوط 7،6،4،1 و 8 مترو تهران دارد و می‌تواند سهم بزرگی را در انسجام خطوط ریلی درون شهری و مسافرت راحت و آسان شهروندان با مترو ایفا كند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بيان اينكه قطارها تا زمان تکمیل بخش‌هایی از ایستگاه‌های شهرک شریعتی، یافت آباد و نعمت آباد، در این 3 ایستگاه توقف نخواهند داشت تصريح كرد: حركت قطارهاي خط سه از ساعت 9 صبح هر روز آغاز شده و تا ساعت 15 به مسافران خدمت رساني خواهد كرد كه در مجموع روزانه سي و هشت حركت مسافري انجام مي‌شود.

نایینی در ادامه از افزایش قیمت بلیت مترو همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و تصریح کرد: افزایش قیمت بلیت همه ساله توسط شورای اسلامی شهر تهران به تصویب می‌رسد و به دنبال آن اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در دستورکار دولت بود مقرر شد تا همزمان با این کار قیمت بلیت‌ها نیز 10تا15 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان در خصوص وضعیت بلیت‌های یکساله در مترو نیز افزود: قیمتی که برای بلیت‌های یکساله تصویب شد 80 هزار تومان است و 120 هزار تومان اعتبار دارد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.