جمعی از جمعی از بانوان فعال تشکل‌های اسلامی سیاسی در شانزده تشکل دانشجویی و اساتید و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله "هاشمی رفسنجانی" رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد، از "حمید میرزاده" برای انتخاب دو خانم به عنوان رئیس واحدهای دانشگاه رودهن و تهران غرب تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعی از جمعی از بانوان فعال تشکل‌های اسلامی سیاسی در شانزده تشکل دانشجویی و اساتید و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله"هاشمی رفسنجانی" رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد، از "حمید میرزاده" برای انتخاب دو خانم به عنوان رئیس واحدهای دانشگاه رودهن و تهران غرب تقدیر کردند.

بسمه تعالی
 
حضور محترم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

رییس محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلامٌ علیکم

گویند که مهم‌ترین قانون جهان هستی " تغییر" است و سیر تاریخ بشری نشان داده که تغییر در راستای رشد، تعالی و تکامل معنا می‌یابد و هدف‌مند می‌شود. 32 سال پیش در شرایطی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان، با درایت و تدبیر شما دل‌سوزان انقلاب اسلامی متولد شد، که آموزش عالی توان و ظرفیت جذب و آموزش جمعیت جوان و علاقه‌مند به تحصیل را نداشت و همگان براین دستاورد عظیم‌دانشگاه اذعان دارند.

تجربه نشان داده مردان عمل، تنها در کلام و حرف نمی‌گنجند و این‌گونه است که ما شاهد تغییرات زیربنایی با شروع مدیریت آقای دکتر میرزاده در ساختار نهادینه شده دانشگاه بودیم و اولین دستاورد عمل‌کرد ایشان شکل‌گیری "شورای راهبردی زنان فرهیخته" و پس از آن سپردن واحدهای پردیس رودهن و واحد تهران غرب به دوبانوی توان‌مند و شایسته بود، که بیان‌گر عزمی هدف‌مند در ساختارشکنی و الگوسازی فرهنگی در راستای بهره‌گیری از توان‌مندی‌ها و قابلیت‌های زنان کشورمان و خصوصاً شاغل در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بود.

امید است این حرکت شایسته، تقدیر جناب آقای دکتر میرزاده در سالی که به‌نام فرهنگ نام‌گذاری شده درعمل‌کرد دیگر مدیران دانشگاه تداوم داشته و همانند گذشته دانشگاه مظهر الگویی عملی برای دیگر مسئولان باشد و به‌زودی شاهد تغییر نگرش و باورها در ساختن جامعه‌ای خوش‌بخت و متعالی با تلاش زنان و مردان سرزمین‌مان فارغ از نگاه جنسیتی و برپایه شایستگی‌ها باشیم.

جمعی از بانوان فعال تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی
 
 
1. تشکل اساتید صبا واحد مشهد

2.  تشکل اساتید زنان فرهیخته واحد ایلام

3. تشکل اساتید کوثراندیشه واحد فلاورجان

4. تشکل اساتید نور واحد مهاباد

5. تشکل اساتیدی دانش پژوهان واحد کرمانشاه

6. تشکل اساتیدی رحمت واحد همدان
 
7. تشکل اساتیدی اندیشه نو واحد سنندج

8. تشکل دانشجویی آرمان واحد تهران پزشکی
 
9. تشکل دانشجویی نهال واحد چالوس

10. تشکل دانشجویی پویا واحد چالوس

11. تشکل دانشجویی کانون اسلامی دانشجویان واحد خلخال
 
12. تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران جنوب

13. تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان واحد بروجرد

14. تشکل دانشجویی مجمع اسلامی فاطمیه واحد دهاقان

15. تشکل دانشجویی یوف زهرا(ع) واحد فلاورجان

16. هیات مذهبی محبان الرسول(ص) واحد چالوس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار