فاصله گرفتن دولت از تشکل های خصوصی و در نتیجه تقویت تحریم داخلی ، بسیار زیان بار تر از تحریم خارجی خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران ؛ سید علی صدری در جلسه هم اندیشی اعضاء هییت مدیره و دکتر محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود : اصلاح ساختار تولید کشور نیازمند تعامل بیشتر مسوولین دولت با تشکل ها و بخش خصوصی است که متاسفانه هر روز فاصله ها بیشتر می شود.

 رییس خانه صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت : با تمام تلاش های انجام شده ،نقشه راه و سند چشم انداز 1404 در حوزه صنعت همچنان مهجور مانده است. وی ادامه داد : یکی دیگر از معضلات بجا مانده از دولت قبل موضوع بیمه بیکاری است که باید ساماندهی گردد.

 صدری افزود : دریافت بی رویه بیمه بیکاری توسط برخی سودجویان موجب تضعیف بدنه کاری صنعت و در پی آن اشتغالزایی کاذب و در واقع افزایش بیکاری پنهان در جامعه است که می بایست با تدابیر ویژه و با ساماندهی آن کارآفرینی و اشتغالزایی ایجاد نمود.

همچنین محمد رضا مهری عضو هییت مدیره نیز با اشاره به نیاز تشکل های صنعتی به ارایه جزییات دور دوم هدفمند سازی یارانه ها عنوان کرد: با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت دولت از تشکل های خصوصی و صنعتی بزودی شاهد رشد روز افزون تولید داخلی و تحقق شعار تولید ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار