مدير امور شهرك ها و نواحي صنعتي شركت شهرك هاي صنعتي فارس از آغاز واگذاري زمين در ناحيه صنعتي خنجشت شهرستان اقليد در شمال فارس خبرداد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سيد محمدكاظم اعتماد ادامه داد: با واگذاري زمين در اين ناحيه صنعتي،‌ تعداد شهركهاي صنعتي درحال واگذاري استان فارس به 58 شهرك صنعتي افزايش يافت.

وي افزود : ناحيه صنعتي خنجشت اقليد با مساحت 20 هكتار در كيلومتر 2 جاده خنجشت به اقليد ايجاد شده و ظرفيت استقرار 25 واحد صنعتي با اشتغالزايي 500 نفر را خواهد داشت.

وي بیان کرد : بيش از 10 ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات شركت شهركهاي صنعتي فارس براي اجراي طرحهاي عمراني و زيرساختي در اين ناحيهصنعتي در نظر گرفته شده و تاكنون عمليات اجرايي طرحهاي زيرساختي نظير شبكه داخلي آب و شبكه توزيع ‌ برق و نيز عمليات زيرسازي و جاده دسترس آغاز شده است.

اعتماد گفت: ايجاد اين ناحيه صنعتي با هدف جذب سرمايه گذاران،‌ و توسعه صنعتي و ايجاد اشتغال در دستور كار شركت شهركهاي صنعتي فارس قرار گرفته است.

مدير امور شهركها و نواحي صنعتي شركت شهركهاي صنعتي فارس اظهار اميدواري كرد با استقرار صنايع در اين ناحيه صنعتي شاهد رشد و توسعه اقتصادي در اين منطقه از شمال استان فارس باشيم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.