220 رای قضایی برای منابع طبیعی رامسر دریافت شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر درگفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛با اشاره به اینکه پارسال 203 دادخواست حقوقی با موضوع خلع ید و مطالبه ضرر و زیان و اعتراض به آرای صادر شد، گفت: 220 فقره رای برای منابع طبیعی رامسر اخذ شد.

مولایی افزود: با توجه به این که رسیدگی و صدور رای در مورد برخی از پرونده‌ها به درازا می‌کشد، مساله تجمیع پرونده‌های سنواتی پیش می‌آید و برای همین پارسال تعداد آرای صادر شده بیش از پرونده‌های تنظیمی بود.

به گفته وی : منابع طبیعی تلاش می‌کند از راه برخورد قضایی با متخلفان، جلو تکرار جرم را بگیرد که بر این اساس 43 پرونده اعلام جرم در حوزه منابع طبیعی رامسر تشکیل شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر با اشاره به این که اختلافات مربوط به مالکیت اراضی، در کمیسیون ماده واحده بررسی می‌شود گفت: برای 35 پرونده با مجموع مساحت 145 هزار و 175 متر مربع، رای صادر شده است.

به گفته مولایی، 11 پرونده نیز با مساحت 28 هزار و 553 متر مربع در کمیسیون ماده واحده مطرح و از عرصه بازدید شد و در مرحله تنظیم نظر کارشناسی است.

حوزه منابع طبیعی شهرستان رامسر با 83 هزار هکتار مساحت دارای 25 هزار هکتار جنگل و 29 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی‌ها و مستثنیات آن نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می‌شود./ش

برچسب ها: رای ، قضا ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.