فرماندار عباس آباد در جلسه طرح سالمسازی دریا بر لزوم ساماندهی محدوده ساحلی این شهرستان برای استفاده دریا دوستان و گردشگران تاکید کرد.

 

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،

حسینی جو گفت:امنیت،شناسایی نقاط حادثه خیز و ممنوعه شنا،فراهم کردن امکانات بهداشتی،امدادی،خدماتی،اقامتی،پذیرایی و نظارت بر عرضه کالا در محدوده های ساحلی از مواردی است که باید در ساماندهی سواحل به آنها توجه شود.

وی افزود : حدود 23 کیلومتر از ساحل دریای خزر در محدوده شهرستان عباس آباد است که با ساماندهی آن می توان از این ظرفیت برای اشتغال زایی و بهبود فضای کسب و کار در منطقه استفاده کرد.

حسینی جو به غرق شدن شماری از افراد در دریای خزر به خاطر آشنا نبودن به فنون شنا اشاره کرد و گفت : امسال باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگوار در شهرستان عباس آباد نباشیم.

فرماندار عباس آباد تلاش افراد فرصت طلب برای در اختیار گرفتن مدیریت طرح های سالمسازی دریا را از آسیب های جدی در این بخش معرفی کرد و از مسوولان ذیربط خواست تا از پذیرش و فعالیت این دسته از افراد به صورت جدی جلوگیری کنند.

طرح های سالمسازی دریا در سواحل مازندرانی دریای خزر همه ساله از اواخر خرداد آغاز می شود و تا اواسط شهریور ادامه دارد.

طبق آمار منابع رسمی حدود 90 درصد از مسافران و گردشگران ورودی به مازندران به منظور استفاده از دریا و جنگل به استان سفر می کند.

شهرستان عباس آباد در غرب مازندران هر سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.