سرنوشت تیم پیام صنعت آمل فردا در دیدار خانگی مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،سرنوشت تیم فوتبال پیام صنعت آمل برای ماندن یا سقوط از لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری که عصر فردا (سه شنبه ) در خانه با تیم رده هشتمی گاز فجر جم بوشهر برگزار می کند، مشخص خواهد شد.

دیدار حساس و تعیین کننده تیم های پیام صنعت آمل و گاز فجرجم بوشهر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور که حکم بقای تیم میزبان را در فصل آینده این لیگ نیز دارد از ساعت 16 عصر سه شنبه در ورزشگاه شهدای لیتکوه آمل برگزار می شود.

آملی ها تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با 24 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها قرار دارند و خطر سقوط به لیگ دسته سوم این تیم را بشدت تهدید می کند.

تیم فجر گاز جم بوشهر که هیچ شانسی برای صعود به جمع تیم های بالای جدولی ندارد و خطری متوجه سقوط این تیم به پایین جدول نیست،برای حفظ موقعیت خود به آمل سفرخواهد کرد.

تیم فوتبال پیام صنعت آمل که نخستین سال حضور خود در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند در هفته های پایانی این رقابت ها برای حفظ سهمیه و بقاء درفصل بعد تلاش می کند.

پیروزی احتمالی شاگردان بهروز ولی پور در تیم پیام صنعت آمل در دیدار عصر سه شنبه درخانه می تواند حضور این تیم در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را تضمین کند.

البته آملی ها اختلاف یک امتیازی با دو تیم پرسپولیس گناوه و سپیدرود رشت دارند که در رده های دهم و یازدهم جدول هستند به همین دلیل نتایج رقابت های هفته بیست و پنجم این تیم ها هم در بقاء و یا سقوط نماینده مازندران در یک هفته مانده به پایان این رقابت ها تاثیرگذار است.

تیم های دوازدهم تا چهاردهم هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط می کنند و تیم های یازدهم هر گروه باید در دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی آف را برگزار کنند و تیم برنده در لیگ خواهد ماند و تیم بازنده باید راهی لیگ دسته سوم شود.

مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه چهارده تیمی برگزار شد.

مازندران در این رقابت ها با سه تیم پیام صنعت آمل،صنعت ساری وشهرداری جویبار حضور داشت.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: پیام ، فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.