شهردار ارومیه تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی را عاملی مهم در پرهیز از موازی‌کاری در برگزاری مراسم‌های فرهنگی دانست.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، محمد حضرت‌پور در جشن بزرگ میلاد کوثر که در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‌مداری خانواده‌ها و تأسی از سیره فاطمی در اداره زندگی‌های افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تعامل مشترک امور بانوان استانداری، سپاه شهدای آذربایجان غربی، شهرداری، شورای اسلامی ارومیه و دیگر دستگاه‌های مرتبط در برگزاری این جشن با شکوه، ‌گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با برقراری تعامل مثبت و سازنده‌ میان دستگاه‌های اجرایی استان، این نهادها برای انجام امور فرهنگی کنار هم قرار گرفته و از موازی‌کاری در این راستا جلوگیری کرده است.

حضرت‌پور ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، بر لزوم پیروی از رهنمودهای ایشان در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت و نقش زنان در جامعه اسلامی، گفت: زنان جامعه امروز ایران اسلامی در جریانات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با حضور فعال خود کارهای ارزشمند و سازنده‌ای در جامعه از خود به جای می‌گذارند/ش.

برچسب ها: فرهنگی ، ارومیه ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.