یکی از اهالی روستای آب ماهیک شهرستان لالی که فرزندش شب گذشته نیز مریض شده بود در وضعیتی بسیار خطرناک آن را روی سینه خود گذاشت و با استفاده از یک تویوب خود را به ساحل دریاچه رساند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران در گذری تصادفی که خبرنگار لالی نیوز از منطقه آب ماهیک شهرستان لالی داشت صحنه ای عجیب و بسیار تامل برانگیز موجب جلب نظر وی شد و آن عبور عجیب فردی از اهالی این روستا به سمت ساحل دریاچه بود.

در حالی که مسئولین از در اختیار گذاشتن قایق برای جابه جایی مردم این روستا خبر می دادند اما در تصاویر خواهیم دید که در بسیاری از اوقات روز مردم به ناچار از شیوه های دیگری برای عبور از دریاچه استفاده می کنند که این روشها بعضا تهدیدی برای جان این مردم می باشد.

 

به عنوان نمونه فردی که در تصاویر از تیوپ جهت جا به جایی استفاده کرده است عنوان کرده که تقریبا هر چند روز یک بار برای شارژ موبایل مردم به صورت دسته جمعی به این روش از دریاچه خود را به ساحل می رسانم.

به گفته این افراد شب گذشته نیز یکی از اهالی این روستا که فرزندش هم مریض شده بود در وضعیتی بسیار خطرناک آن را روی سینه خود گذاشته و با استفاده از این وسیله نامناسب خود را به ساحل دریاچه رسانده است.

 

متاسفانه علی رغم همه مشکلاتی که در این روستا وجود دارد اقدامات مناسب در رفع معضل مردم این روستا به کندی در حال جریان می باشد و این عامل می تواند موجب خسارات جبران ناپذیری به مردم این روستا شود.
برچسب ها: مشکلات ، روستا ، قایق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار