رییس فدراسیون فوتبال پس از امضای قرارداد مجری تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر و لیگ دسته یک به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان گفت: امضای این قرارداد و قدمی که امروز برداشته شد صرفا مربوط به شرکت ایران نوین نیست و ما هم رو به روی این شرکت نیستیم.

 بلکه می خواهیم این مسیر درست و مثبت برای فوتبال ایران ادامه داشته باشد تا به وسیله آن بهتر بتوانیم به فوتبال خدمت کنیم. به اعتقادم با این قرارداد می‌توانیم ظرفیت‌های درآمدزایی برای فوتبال را فعال کنیم و امیدواریم به وسیله آن شرایط خوبی برای فوتبال رقم بخورد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته در این مسیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، شرکت ایران نوین و رسانه‌ها هم باید با یکدیگر همکاری کنند  تا به کمک آن ها به هدفی که داریم برسیم. اگر شرکت ایران نوین حضور موفقی در فوتبال داشته باشد و به سود مورد نظرش برسد، این سود به فوتبال هم برمی‌گردد و به نفع هر دو طرف ما خواهد بود.

کفاشیان با اشاره به موضوع شفاف‌سازی قراردادها گفت: از سال گذشته شفاف‌سازی قراردادها را شروع  کردیم و اکنون شاهد اجرا شدن این اتفاق هستیم و قرارداد بازیکنان و مربیان هم شفاف‌سازی خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه درخصوص انتقاداتی که به مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان می‌شود، گفت: بسیاری از مشاغل هستند که 10 تا 20 برابر فوتبالیست‌ها درآمد دارند اما قرارداد آنها فاش نمی‌شود، ما می‌خواهیم اگر قرار است شفاف‌سازی صورت گیرد این شفاف‌سازی در همه جا باشد. مثلا در جامعه پزشکان برخی‌ها درآمد روزمره دارند اما برخی 20 تا 30 میلیارد تومان در سال درآمد دارند که هیچ‌وقت در این خصوص صحبت نمی‌شود. همچنین بازرگانان و بسیاری از قشرهای دیگر که وارد جزئیات نمی‌شویم.

فوتبالیست‌ها نسبت به خیلی از مشاغل دیگر پول کمتری می‌گیرند. در سال گذشته بسیاری از بازیکنان حتی پیشنهادهای خارجی خوبی داشتند اما از آنها خواستیم که در خاک خودمان بمانند و در ایران بازی کنند. به عنوان مثال جواد نکونام 5 میلیارد پیشنهاد داشت اما پس از صحبت هایی که انجام دادیم راضی شد با دریافت مبلغ بسیار کمتر از آن در ایران بازی کند که در ادامه دیدیم همان مبلغ را هم به او ندادند که این مسائل باری فوتبال کشور خوب نیست.

کفاشیان در پایان گفت: در تلاش هستیم تا حق پخش تلویزیونی را به رقم واقعی خود برسانیم و قدم دیگری را به سمت حرفه ‌ای شدن برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار