ایراندخت عطاریان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به رهاورد دولت تدبیر و امید در استان سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی خانه‌های امید برای ۳۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتعماعی باشگاه خبرنگاران، ایراندخت عطاریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به دستاوردهای سفر استانی دولت به استان سیستان و بلوچستان و اجرای طرح‌هایی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و در این خصوص دولت نیز با سرلوحه قرار دادن این مطالبه مهّم رهبری معظم انقلاب، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را با رویکرد برقراری عدالت اجتماعی، توسعه و پیشرفت، بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای خدمات و فعالیت‌های فرهنگی برای آحاد مختلف مردم تدوین کرده است.

در سفر اخیر دولت به سیستان و بلوچستان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طرح‌ها و برنامه‌هایی را در زمینه اشتغالزایی و فعالیت‌های فرهنگی برای مردم استان سیستان بلوچستان به تصویب رسانده که در طول سال جاری اجرایی خواهد شد.

عطاریان ادامه داد: البته صندوق بازنشستگی کشوری نیز همسو با دیگر دستگاه‌های دولتی مقدمات تأسیس نخستین "خانه امید" را در زاهدان آغاز کرده و با اعتباری که برای این پروژه اختصاص یافته شهروندان زاهدان به ویژه بازنشستگان کشوری این منطقه تا پایان سال صاحب مجموعه فرهنگی خانه امید شوند.

وی افزود: با توجه به تأکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر گسترش و توسعه فضاهای فرهنگی برای بازنشستگان کشور در شهرستان‌ها پیش‌بینی می‌شود طبق برنامه‌ریزی و برآورد مالی صورت گرفته امسال در 20 شهر کشور 20 "خانه امید" راه‌‌اندازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار