آخرین اقدام رژیم بحرین ایجاد حوادثی مشکوک و ساختگی برای کشتن فعالان سیاسی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه ، کشته شدن فعالان سیاسی تحت شرایط امنیتی مشکوک و نامعلوم باعث نگرانی شدید جمعیتها و سازمان های حقوقی شده است.

 به طوری که بسیاری از حوادثی که در بحرین اتفاق می‌افتد باعث کشته شدن فعالان سیاسی می‌شود که نظام بحرین به دنبال دستگیری و محاکمه آنان است. همچنین جزئیات این حوادث نامشخص باقی می‌ماند و هیچ ارگانی به جزئیات آن نمی پردازد.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی در گزارش ارسالی خود به این شبکه گفت: رژیم بحرین هم اکنون همه امکانات و وسایل قانونی و غیر قانونی را برای از بین بردن فعالان سیاسی - که به دنبال بازداشت و محاکمه آنان است - به کار می‌گیرد.

 زیرا هم اکنون صحنه‌هایی از حوادثی ساختگی - آن هم به بهانه قضا و قدر - برای این فعالان ایجاد می‌کند. جان باختن فعالان سیاسی تحت پیگرد در شرایط مشکوک و نامعلوم، نگرانی شدید جریانهای مختلف ملت بحرین را برانگیخته است.

 انفجار اخیر در منطقه المقشع در این راستا قرار دارد زیرا دو تن از قربانیان این انفجار به نامهای علی عباس علی و احمد عبدالرسول در لیست کسانی هستند که از نظر رژیم بحرین تحت پیگرد قانونی قرار داشتند .

انجمن جوانان فعال در زمینه حقوق بشر بحرین حادثه المقشع را دومین حادثه در یک ماه اخیر اعلام کرده‌اند. زیرا جسد سوخته یک جوان دیگر بحرینی به نام حسین شرف که به چهل و دو سال زندان محکوم شده بود در منطقه العکر پیدا شده است.

 مرگ وی نیز بر اثر انفجاری است که در آپارتمانش روی داده است. وی پس از اینکه از دست نیروهای امنیتی بحرین فرار کرده و به این آپارتمان گریخته بود به این طرز مشکوک جان باخته است.

جزئیات این حوادث و حوادث مشابه آن هنوز نامشخص مانده و هیچ ارگانی مسئول تحقیق و ارائه جزئیات این نوع حوادث نیست. زیرا نیروهای امنیتی به خود زحمت نمی دهند که به تحقیقات مورد نیاز در مورد این گونه حوادث اقدام کنند.

نیروهای امنیتی بحرین همچنین اجازه نمی‌دهند که ارگانهای مستقل به تحقیق در این زمینه بپردازند. بلکه نظام آل خلیفه با مطرح کردن داستانهایی خیالی برای این گونه حوادث، بطور آشکار حقوق بشر را در این کشور نقض می‌کند و بر به حاشیه راندن انقلاب بحرین اصرار می‌ورزد. انقلابی که همواره و در هر شرایطی بر مسالمت آمیز بودن خود تاکید کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار