تقدیر اگر با برنامه و هدفمند باشد برنامه ساز را به سمت و سوی کار ارزشی و با کیفیت سوق می دهد و این امر به تدریج سطح کیفی برنامه سازی را ارتقا می بخشد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سیما "سیدمحمد حسینی" تهیه کننده برنامه "چشمه‌های جاری" درباره اهمیت ساخت برنامه های ویژه ایام نوروز عنوان کرد: فضای نوروز فضای با نشاط و شادی است و مردم در تعطیلات به سرمی برند و باید برنامه سازی در جهت سرگرمی سازی و تفریح انجام گیرد . البته در برنامه سازی در پس توجه به سرگرمی باید مسائل و پیام های جدی را مطرح کرد .

این تهیه کننده با اشاره به تاثیرات برنامه های حوزه معارف در مخاطبان تلویزیونی تصریح کرد: در طول سال در این حوزه برنامه های مختلفی ساخته می شود و در زمان عید زمان پخش مناسبی در اختیار این برنامه ها قرار می گیرد و این روند باعث بهتر دیده شدن برنامه ها می شود . 

سید محمد حسینی درباره اثرات برگزاری مراسم تقدیر برنامه های نوروزی توسط معاونت امور سیما افزود : موقعی که تقدیر و تشویقی نباشد برنامه ساز برای ارائه کار بهتر دلگرمی و انگیزه ای ندارد . تقدیر اگر با برنامه و هدفمند باشد برنامه ساز را به سمت و سوی کار ارزشی و با کیفیت سوق می دهد و این امر به تدریج سطح کیفی برنامه سازی را ارتقا می بخشد .  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار