نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع هنرمندان و دست اندرکاران سریال در حال ساخت ماهینی زند گفت: شهرستان ایرانشهر با توجه به وجود جوانان مستعد و خلاق از ظرفیت های بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، محمدسعید اربابی نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر، دلگان و سرباز در مجلس شورای اسلامی، مشاور ارشد استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ایرانشهر از پشت صحنه تهیه سریال ماهینی زند دیدن کردند.

محمدسعید اربابیˈ افزود: جمعیت جوان ایرانشهر و ظرفیت های و توانمندیهای بالای آنان و همچنین وجود زمینه های لازم در بخش های مختلف بویژه حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان را به یکی از مناطق فرهنگی سیستان و بلوچستان تبدیل کرده است.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان و سرباز در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از هنرمندان می تواند سرمنشاء بسیاری از تحولات و کاهش ناهنجاریهای اجتماعی از جمله اعتیاد در استان باشد.

وی خواستار راه اندازی خانه سینما و ساخت مجتمع فرهنگی ولایت در ایرانشهر شد.

مشاور ارشد استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: با توجه به تمدن، قدمت و سوابق باستانی و تاریخی استان سیستان وبلوچستان ضروری است با الهام گرفتن ازاین تمدن و فرهنگ به کارهای هنری بیشتری پرداخته شود.

بهروز کرمی افزود: سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال فرهنگ نامگذاری شده است باید از تمامی توانمندیها و ظرفیت های استان برای تقویت کارهای هنری و فرهنگی استفاده کنیم.

وی از صدا وسیما و نهادهای فرهنگی به سبب حمایت از جوانان برای ساخت اینگونه سریالها تقدیر کرد.

کارگردان سریال ماهینی زند هم گفت: این سریال روایت گر زندگی دختری است که در دانشگاه قبول شده و از روستا همراه با خانواده خود وارد شهر می شود.

ˈعبدالرحمن ریگیˈ افزود: سریال ماهینی زند (زندگی ماهین) به سفارش شبکه هامون در 13 قسمت 20 دقیقه ای با هنرمندی 12 هنرمند ایرانشهری در حال ساخت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.