در بازرسی از منزل یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، یک میلیارد و 474 میلیون و 400 هزار ریال تراول چک و چندین عدد شی عتیقه کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان محمودآباد فعالیت دارد موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل این متهم مقادیری موادمخدر و آلات استعمال کشف کردند.

در ادامه بازرسی یک میلیارد و 474 میلیون و 400 هزار ریال تراول چک بانکی باز خرید شده و با دلایل نامعلومی از چرخه مالی و از بانک خارج شده بود به همراه چهار عدد انواع لوازم فلزی و یک قطعه سنگی مشکوک به عتیقه نیز از منزل متهم کشف شد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

* دستگیری سارقان کش‌رو زن در بابلسر

در دیگر خبر پایگاه خبری پلیس آمده است: دو سارق حرفه‌ای که با شیوه کش‌روزنی قصد سرقت از یک طلا فروشی در شهرستان بابلسر را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در پی تماس یکی از جواهر فروشی‌های این شهرستان مبنی براینکه دو نفر از مشتریان قصد سرقت اموالش را داشتند، به سرعت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

متصدی این واحد صنفی اظهار داشت که فردی به نام «مرضیه – م» به همراه همسرش به نام «ایمان– خ» برای خرید طلا به محل کسبش وارد شد و در حین انتخاب طلای مورد نظر توسط آنان، متوجه حرکات مشکوک و سرقت جواهرات از طلافروشی شدیم.

متهمان توسط ماموران دستگیر شده و در بازرسی از آنان پنج جفت گوشواره، سه رشته گردنبند، یک رشته دستبند و یک عدد پلاک طلا کشف و ضبط شد.

در ادامه بازجویی متهمان تاکنون به 10 فقره سرقت از چندین طلافروشی در شهرستان‌های بابل و فریدونکنار اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مخدر ، عتیقه ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.