معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سال گذشته 232 هزار و 283 آزمایش در آزمایشگاه‌های تحت پوشش این معاونت انجام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، علی عالمی صبح امروز در جمع کارشناسان آزمایشگاه در سالن زکریا با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: با توجه به شعار امسال، فرهنگ‌سازی در زمینه نحوه فعالیت جهادی و تکریم مراجعین امری ضروری است.

وی افزود: امسال هفته سلامت با عنوان «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» نامگذاری شده و پرسنل آزمایشگاه‌ها باید دقت بیشتر و رعایت احتیاط همه جانبه استاندارد را برای تأمین سلامت خود و خانواده داشته باشند.

وی بیان داشت: سال گذشته 47 هزار و 106 ر به آزمایشگاه‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مراجعه کرده و 232 هزار و 283 آزمایش در آزمایشگاه‌های تحت پوشش این معاونت انجام شده است.

عالمی افزود: تعداد 274 نمونه‌گیری نیز قبل از عمل برای روستاییان مناطق محروم که در طرح بنیاد توسط خیریه نورآوران سلامت مورد معاینه و عمل قرارگرفتند، انجام شد.

عالمی گفت: آزمایشگاه‌های نمونه‌گیری نوزادان، سل، التورو میکروبیولوژی آب در ستاد معاونت بهداشتی و مراکز بهداشتی درمانی موجود است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گناباد ، آزمایش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.