المان "اقتصاد فرهنگ" در "نمایشگاه کتاب" نصب می‌شود

المان "اقتصاد فرهنگ" به عنوان یکی از پنج سازه حجمی قابل نصب در" نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، المان "اقتصاد فرهنگ" که بخشی از آن کاغذی و بخش دیگرش دیجیتالی بوده هم‌اکنون در حال نصب در فضای "نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" است.

گفتنی است: در بخشی از این المان پله‌هایی نصب شده که نشانه پله‌های دانش است.

گفتنی است: که پنج سازه حجمی امسال با مشارکت معاونت زیبا سازی شهرداری تهران در" نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" نصب خواهد شد، که دو عدد از این سازه‌ها مرتبط با کتاب و سه عدد دیگر از آنها مرتبط با اندیشه است.

لازم به ذکر است؛ که این المان‌ها در آینده و تا پایان دوره برگزاری بیست و هفتمین" نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران "به جای دیگری منتقل خواهند شد.

در بخش دیگری از بازدید خبرنگار باشگاه خبرنگاران از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد الهیاری مسئول اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: خیابان چهارم این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته راهی برای به نمایش گذاشتن تازه‌ترین ماشین‌های صنعت چاپ با هدف آشنایی هر چه بیشتر بازدیدکنندگان با مراحل چاپ  و نشر کتاب است.

وی ادامه داد: بخش‌ بین‌الملل نیز با توجه به بازگشت نمایشگاه به جانمایی بیست و پنجمین "نمایشگاه کتاب" به فضای اصلی مصلی بازگشته است تا مخاطب آن دسترسی آسان تری به این بخش داشته باشد.

همچنین صفری مدیر کمیته بین‌الملل بیست و هفتمین" نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" با اشاره به اینکه مترو شهید بهشتی مکان دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی است گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه نام این ایستگاه به ایستگاه" نمایشگاه کتاب" تبدیل می‌شود.

لازم به ذکر است؛ که20 غرفه از500 غرفه تعبیه شده در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین "نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران" غرفه‌های خودساز هستند.

خاطرنشان می‌شود؛  که تا به امروز کتاب‌های عربی بخش بین‌الملل به این بخش رسیده اما کتاب‌های غیر عربی که از کتاب‌های آینده در این بخش جای خود را پیدا می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، المان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار