به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران
بعد از آن مرسدس دوبار دیگر این بال را در تستهای تصادف فدراسیون جهانی
مورد آزمایش قرار داد، اما باز هم شکست خورد. در نهایت برای بار چهارم
مرسدس وارد تست تصادف شد و اینبار مجوز استفاده از این بال را از سوی
فدراسیون جهانی دریافت کرد.
این بال قرار است در جریان رقابت در شانگهای از سوی هر دو راننده مرسدس مورد استفاده قرار بگیرد.
توتو
ولف هم درباره این بال جدید اینگونه توضیح داد: اتومبیل ۲۰۱۴ مرسدس براساس
دماغهای کوچک طراحی شده بود و تا الان هم از بال جلوی موقتی استفاده
میکردیم.
آلدو کاستا هم افزود: با استفاده از این راهکار، برقرار کردن تعادل اتومبیل بسیار راحتتر خواهد بود.
انتهای پیام/