ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از امروز/ مهلت ثبت نام تا ۳۱ اردیبهشت ماه

ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز اول اردیبهشت آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

محمد یوسفی مدیر کل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان مقاطع کار‌شناسی پیوسته، ناپیوسته و کاردانی که حداقل یک نیمسال تحصیلی در دانشگاه مبداء تحصیل کرده‌اند و معدل کل آنها بیشتر از ۱۳ است، می‌توانند تقاضای مهمانی و یا نقل و انتقال خود را در سامانه انتقال تا پایان اردیبهشت ماه ثبت کنند. 

وی افزود: نکته قابل توجه آن است که دانشجویان متقاضی نقل و انتقال قبل از ثبت نام حتما باید آیین نامه‌ نقل و انتقال را مطالعه و در صورت دارا بودن شرایط نسبت به نقل و انتقال و مهمانی اقدام کنند. 

یوسفی تصریح کرد: متقاضیان پس از مطالعه‌ی آیین نامه نقل و انتقال و مهمانی کلیه مستندات و مدارک خود را در آن سامانه جهت نقل و انتقال و یا مهمانی بارگزاری کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
از مسئولان بپرسید چرا قوانین راتغییر داده اند چون قبلا برای انتقالی گرفتن باید 3 نیمسال میهمان می بودی والان شده 4 نیمسال تازه توی سایت چیزی از مهمان های مبنای سازمان سنجش نوشته نشده که باید برای انتقالی چیکار کنند چون طبق چیزی که سازمان سنجش در سال 91 در سایتش نوشته بود (افرادی که 3 نیمسال از طریق سازمان سنجش مهمانی بگیرند می توانند انتقالی هم بگیرنند که البته این موضوع در امسال تبدیل به 4 نیمسال شده)چرا؟
آخرین اخبار